سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تشک بادی چیست؟ کاربردها و مزایای آن

 

 

تشک بادی (به انگلیسی: Air mattress   ) آن یک کیسه? قابل جمع‌شدن است که با هوا پر می‌شود و شکل تشک می‌گیرد. استفاده‌ها از این وسیله بیشتر در گردشگری، پیش‌آهنگی و سفرها برای شکار است، علاوه بر آن در استخر توسط بزرگسالان و کودکان به عنوان یک وسیله? تفریحی استفاده می‌شود.


فرق تخت بادی و تشک بادی چیست؟

تخت خواب بادی و تشک بادی محصولاتی هستند از جنس پی وی سی با روکش های ضد تعریق مخمل، جیر و کامفورت که در داخل بدنه آنها لایه های عمودی شکلی از الیاف ابریشم وجود دارد که علاوه بر ظاهر دادن به شکل تخت ها باعث طبی شدن و سفت شدن آنها نیز می شوند.

اختلاف بیشتر در ارتفاع آنها و موارد استفاده می باشد که معمولا تشک های بادی ارتفاعی از 10 سانت تا 30 سانت را دارند ولی تخت خواب های بادی دارای ارتفاع هایی از 37 سانت تا 56 سانت را دارا می باشند.

تشک های بادی را اغلب در مسافرتها، کمپ های تفریحی و آفرود استفاده میکنند به این دلیل که سبک، کم حجم و کم جا هستند و برای حمل و نقل حتی در یک کوله پشتی نیز جا می گیرند، ولی تخت های بادی بخاطر ابعاد بزرگتر و پمپ های برقی متصل به بدنه از وزن سنگین تری برخوردار هستند هر چند که با این وجود در مقایسه با تختخواب های فلزی و چوبی قابل مقایسه از نظر وزنی نیستند و نسبت به آنها بسیار سبکتر هستند.برای خرید جکوزی بادی بر روی لینک کلیک کنید.

تشک بادی داخل خودرو چیست

تشک بادی داخل خودرو یکی از انواع محصولات ساخته شده برای استفاده در خودروها میباشد که در دسته بندی تشک های بادی شرکت اینتکس قرار میگیرند.این تشک های بادی داخل خودرو همانطور از که از نام آنها پیداست برای استفاده در داخل اتوموبیل های مختلف طراحی و ساخته شده و میتوانند با سادگی در صندلی عقب انواع خودرو ها مورد استفاده قرار بگیرند. تشک بادی داخل خودرو ویژگی های زیادی دارد که یکی از این ویژگی ها جنس بسیار با کیفیتی است که در آنها به کار رفته است که این جنس بیشتر از نوع PVC و یا الیاف شمعی و یا ترکیبی از هر دو میباشد و بسته به نوع تشک متفاومت میباشد.

تشک داخل خودرو به دلیل استفاده از جنس های PVC و الیاف شمعی ویژگی های دیگری نیز دارد.ویژگی هایی مانند خاصیت انعطاف پذیری که این خاصیت به شما اجازه میده تا به سادگی از آن استفاده کنید و در صورتی که نیازی به آن نداشتید ، میتوانید آن را بسته بندی کرده و در هنگام نیاز دوباره آن با خارج کرده و استفاده کنید. این ویژگی به شما اجازه میدهد تا هنگام مسافرت بتوانید در اتوموبیل خود به استراحت بپردازید و از استفاده از لذت ببرید.برای راحتی مصرف کننده رویه های مختلفی اعم از مخمل و رویه مواج برای تشک بادی داخل خودرو در نظر گرفته است که هر کدام از انها ویژگی های مربوط به خود را دارند.

تشک بادی کمپینگ چیست؟

پر فروش ترین محصولی که در گروه تشک بادی قرار دارد و توجه عده زیادی را جلب کرده است تشک بادی کمپینگ است که از ساختاری کمجا و منحصر به فرد تشکیل شده است. این بدنه می تواند برای به آرامش رسیدن افراد مناسب باشد و در نتیجه برای آن ها بهترین موقعیت و شرایط را مهیا سازد. در نتیجه داشتن تشک بادی کمپینگ برای آن دسته از افراد که به مسافرت و گردش می روند لازم و ضروری است و دارای خصوصیات منحصر به فرد می باشد.

این محصول از بدنه ای با جنس پی وی سی مخمل تشکیل شده است که لطافت و نرمی دارد و همچنین قابلیت تاشدن و حمل و نقل آسان دارد. به همین خاطر است که توجه کسانی را به خود جلب کرده است که تمایل به رفتن به سفر دارند و در نتیجه از آن بهره مند می شوند. رنگ بدنه روشن است که مورد پسند تمامی علاقه مندان قرار می گیرد. افراد زیادی قصد خرید این محصول را دارند که با توجه به وجود استاندارد های لازم در ساختار این محصول خرید خود را نهایی می کنند. تشک بادی کمپینگ وزن کمی نیز دارد که به راحتی جا به جا و حمل می شود. در داخل ساک حمل محصول قرار گرفته و جابه جا می شود و در صورت تمایل نیز به وسیله پمپ باد راه اندازی می شود.

ساختار تشک بادی چگونه است ؟

ساختار تشک های بادی کاملا مهندسی است و بی شک راحتی این محصولات در نوع ساختار آن ها می باشد.

تشکی که ساختار آن آرگونومیک باشد ، به مراتب بهتر و نرم تر است . حال می خواهیم در مورد ساختار این تشک های بادی صحبت کنیم و در ادامه طراحی های مختلف و متنوع این تشک ها را بررسی کنیم .اغلب تشک های بادی به شکل هندسی مستطیلی تولید می شود و دارای ابعاد متنوع هستند . ابعاد بسته به رده سنی تولید می شوند و هر یک از آن ها برای سن به خصوصی طراحی شده است .بنابراین ، تشک هایی که ابعاد بزرگ تری دارند برای استفاده بزرگسالان مناسب است . اما تشک هایی که ابعاد کوچکی دارند برای کودکان و نوجوانان طراحی شده اند .وقتی که می گوییم تشک های بادی در هر رده های سنی و در ابعاد مختلف تولید می شود یعنی برای نوزادان نیز طراحی شده است.

به عنوان مثال تشک های بادی که برای نوزادان طراحی شده است جدا از ابعاد کوچک آن دارای ساختاری متفاوتی است ،به عنوان مثال اغلب تشک های بادی نوزاد دارای سطح بسیار نرم و انعطاف پذیر است ، به گونه ای که نوزاد در هنگام قرار گیری بر روی آن به مدت زیاد ، اذیت نشود .همانطور که می دانید نوزادان از بدو تولد تا زمانی که به 8 ماهگی و بیشتر برسند روزی 14 الی 16 ساعت می خوابند ، پس لازم است تشکی بسیار نرم و راحت را برای آنان محیا شود .از سایر ویژگی های تشک بادی نوزاد می توان به لبه های بادی بلند آن اشاره کرد تا بتواند از خروج نوزاد از داخل تشک جلوگیری کند .

مزیت ها و کاربردهای تشک بادی

تشک­های بادی مواج برای کسانی که آرتروز یا دردهای کمر دارند و به طور کلی افراد سالمند بسیار مناسب می­باشند.

یکی از بهترین ویژگی­های تشک­های بادی داشتن رویه­ی مواج است.

برخی از این تشک­ها مخصوص نوزادان طراحی می­شوند و حتی دارای لبه­هایی می­باشند.

برخی از تشک­های بادی مخصوص مصارف درمانی ساخته می­شوند.

چندین مدل و سایز مختلف از تشک­های بادی مخصوص ماشین تولید می­شود که برای استفاده افراد در سفرها و خودرو طراحی شده است.

در ابعاد مختلف و همراه با امکاناتی مثل بالش و پشتی برای استفاده در خانه طراحی شده­اند.

تخت بادی جایگزین هر نوع تخت

تخت بادی یا تخت‌خواب بادی جایگزین بسیار مناسبی برای تخت‌های فنری فلزی و چوبی است.

تخت‌های بادی بیشتر در مسافرت‌ها، چادر مسافرتی، هتل‌ها، کمپ‌ها، میهمانی و حتی در منزل استفاده می‌شوند. استفاده در منزل از تخت­های بادی زیاد مرسوم نیست، اما بسیار برای خانه­های کوچک مناسب و عالی هستند.

این تخت­های بادی با کمک پمپ­های باد دستی و برقی به سرعت آماده­ی استفاده می­شوند. نوعی از تخت­خواب­های بادی ساخته شده­اند که طبی هستند و برای استفاده­ی بیماران، به خصوص افرادی که کمردرد و رماتیسم دارند، مناسب است.

تخت­خواب­های بادی هم­چنین انواع مختلفی هم دارند شامل: دونفره، تک نفره، همرا با بالشت و یا کوسن، تخت­خواب مبل شو و یا خمیده.

مزایای تخت ‌خواب بادی

تخت­های بادی مزایای زیادی دارند، از جمله:

سبک و کم حجم بودن

به راحتی باد شدن و آماده استفاده شدن

قیمت بسیار مناسب نسبت به تخت‌های چوبی و فلزی

به راحتی باد ‌آن‌ها خالی می‌شود و حجم بسیار کوچکی می‌گیرد و در هر گوشه‌ای از خانه می‌توانید آن را قرار بدهید.

جنس ضد حساسیت و آلرژی

بسیار نرم به گونه‌ای که حتی اگر به پوست بدن کشیده شود هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

خرید تشک بادی

ارزان ترین و با کیفیت ترین تشک بادی که بدنه ای اصل و اورجینال دارد در نمایندگی محصولات بادی اینتکس  موجود است و می توان با مراجعه به آن محصول را خریداری نمود. این نمونه از تشک های بادی می تواند طول عمر بالایی نسبت به محصولات غیر اصل داشته باشد و قابلیت هایی نظیر ضد حساسیت نیز شامل آن می شود. بنابراین با مراجعه به نمایندگی اینتکس از بین محصولات متنوع و فراوان می توان نمونه مورد نظر برای خرید تشک بادی را انتخاب کرد.